wtorek, 23 grudnia 2014

Zapachniało lasem



4 komentarze:

  1. U mnie dopiero dzieci ubierają. Ale jestem niezadowolona z powyższego zdjęcia z 2 powodów:
    1. nie widać dobrze tego co na regale :), 2. brak najważniejszych kocich domowników na zdjęciu:)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt i samych książkowych bestsellerów w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia. Koty w tym roku postanowiły odwiedzać teren zajmowany przez choinkę wieczorami. Zdjęcie wykonałem rano, stąd ich nieobecność. Ale są, obserwują, interesują się, zaczepiają ozdoby. Co do książek, faktycznie, nie widać tytułów. Jest za to widoczny kawałek maszyny, na której kiedyś pisałem. Myślę, że teraz to byłoby niemożliwe. Przynajmniej ja nie podjąłbym się pisania w taki sposób. Została pamiątka. Wesołych Świąt życzę!

      Usuń
  2. Życzę Wam zdrowych, spokojnych i pogodnych (oby śnieżnych) świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Również wspaniałych świąt życzę!

      Usuń