wtorek, 16 grudnia 2014

Premiera "Der Maulbeerbaum"

Dziesięć dni temu wydawca umieścił okładkę książki na swojej stronie. Dzisiaj, tj. 16 grudnia ma premierę „Der Maulbeerbaum” – Ein Masurenkrimi, czyli „Drzewo morwowe” w języku niemieckim. Pierwsza część trylogii z dziennikarzem śledczym Pawłem Werensem ma bardzo atrakcyjną cenę. 5,99euro to dla berlińskiego czytelnika równowartość filiżanki kawy i ciastka. Mam nadzieję, że będzie to dużą zachętą do sięgnięcia po powieść. Zdaje się, że „Der Maulbeerbaum” jest pierwszym współczesnym kryminałem polskiego autora, którego akcja toczy się na Mazurach. Czy to wystarczy, aby zainteresować czytelników zza Odry, czas pokaże. E-booka można kupić zaglądając tutaj: http://www.shop.schruf-stipetic.de/produkt/maulbeerbaum-ein-masurenkrimi/

2 komentarze:

  1. To ja czekałam na sygnał z ceną...rzeczywiście imponująco niska. W prezencie chcę kupić ebooka dla 3 zaprzyjaźnionych niemieckojęzycznych osób. Opowiadałam w pracy o całej trylogii. Pozdrawiam i życzę doskonałego przyjęcia książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja życzę sobie więcej takich czytelników :) Proszę dać znać jak książka została odebrana przez tamtejszych miłośników literatury. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń